Wanneer je op strategisch niveau content marketing inzet voor je bedrijf, is het belangrijk om vooraf de content thema’s vast te stellen. Eisma Content Marketing helpt flink veel klanten in de bouw- en installatiesector en kan zo jou ook helpen met het vaststellen van deze content thema’s in de bouwsector.
Wij zien in de bouwsector een aantal zeer relevante thema’s, waarvan wij ook het zoekvolume online hebben geïnventariseerd. Zo kun je als marketeer beoordelen welke thema’s online veel opgezocht worden en je hier je content op aanpassen. Vraag hieronder de complete analyse Online Zoekvolume (gratis) aan.
De content thema’s in de bouwsector waar we een complete Zoekvolume analyse voor hebben gemaakt, zijn de thema’s: Circulair Bouwen, Omgevingswet, Wet Kwaliteits Borging, Isolatieglas, Renovatie, Transformatie, Biobased Bouwen, Brandwerendheid, Prefab, Industrieel Bouwen, Duurzaamheid, BIM, Engineering, Hergebruik, Faalkosten, Houtbouw, Recycling en Energietransitie.
Aanvragen analyse Zoekvolume bouwsector
Ontvang de analyse Zoekvolume Bouwsector 2023
"*" geeft vereiste velden aan
Als teaser vind je hieronder alvast tweemaal een Top 5 van meest gebruikte termen voor Prefab en voor Omgevingswet:
Over Eisma Content Marketing
Eisma Content Marketing is ontstaan als initiatief vanuit onze uitgeverij van Eisma Bouwmedia. Daar werken zo’n 40 professionals dag in dag uit aan het publiceren van relevante en inspirerende vakinformatie voor bouwprofessionals. Dit doen we via onze merken Bouwwereld, Installatie, Aannemervak, Houtwereld, Glas in Beeld, Architectuur.nl, ZoBouw!, Houtblad, Timmerfabrikant, Eisma’s Schildersblad en SchildersVakkrant. Aangezien we dagelijks nieuws en achtergrondinformatie publiceren en de verschillende bouw- en installatiebedrijven en hun toeleveranciers, groothandels en fabrikanten spreken, is het voor ons snel schakelen om ook content te produceren voor onze content marketing klanten.