Een evenement is een mooi moment om met jouw publiek in contact te komen. Je kunt ze informeren over ontwikkelingen in de sector, productinnovaties laten zien, kennissessies aanbieden of netwerken en bijpraten.
De energie, tijd en het geld dat in een evenement gaat zitten, is vaak flink. Het is daarom slim om vooraf goed na te denken over hoe je zoveel mogelijk content uit je evenement kunt halen. ABB deed dat samen met Eisma Content Marketing voor hun ABB Update Event. Rondom dit tweedaagse event lieten ze de volgende content maken:
- 18 interviews met alle sprekers van het event, om vooraf te verspreiden ter promotie.
- 2 sfeerverslagen vanaf de beurs.
- 1 ‘over de schouder’-video, waarin een installateur rondloopt op het evenement.
- 18 korte video’s met alle sprekers, waarin ze één vraag of stelling beantwoorden.
- 1 videoverslag van een rondetafel-gesprek.
- Enkele podcasts van het rondetafel-gesprek.
Door op deze manier slim om te gaan met je evenement, kun je tot lang nadat de laatste gast is vertrokken profiteren van je inspanningen.
Wil je ook eens sparren over jouw evenement? Neem dan contact op!