Steeds meer bedrijven maken gebruik van content marketing. Alleen adverteren is tegenwoordig niet meer voldoende. Zowel bestaande als potentiële klanten willen verhalen lezen over het wat, waarom en hoe van je bedrijf, product of dienst. Maak daarom verhalen die voor je publiek de moeite waard zijn om te lezen. Want net als in het echte leven wordt het op den duur vervelend als iemand alleen maar over zichzelf praat.
Bedrijven gaan daarom aan de slag met het maken van verhalen. Niet alleen de uitvoerende bedrijven, maar ook fabrikanten en toeleveranciers. Het maken van verhalen, content marketing dus, is echter nog niet zo eenvoudig. Je moet weten welke verhalen je wilt vertellen, hoe je ze wilt vertellen, wie ze gaat maken en hoe je ze gaat verspreiden. En dat elke keer weer opnieuw. Content marketing vraagt dus om een lange adem en een gestructureerde aanpak.
Met ons e-book helpen wij je om in 9 stappen tot een eigen content marketing strategie te komen zodat je vervolgens zelf aan de slag kunt gaan met content marketing.
Download E-book ‘Aan de slag met Content Marketing’
Download hier het e-book ‘Aan de slag met content marketing – in 9 praktische stappen naar een content marketing-strategie’.
Benieuwd naar de welke content producties wij verzorgen? Neem een kijkje bij onze formats of neem contact met ons op.
Dag Inge,
Dank voor het aangeboden e/book. Ik ben in Leiden in verschillende functies betrokken geweest bij de strategieontwikkeling voor het bio/science park . Sinds 1991. Wil me nu / ben zojuist gepensioneerd/ beperken tot tekstschrijven i.c.m. bijhouden van de nieuwe ontwikkelingen. Wil onder andere mijn eigen huis )monument) optimaal op de toekomst voorbereiden. Daarnaast ben ik opa van vijf, dus wil alles ook begrijpelijk houden voor alle leeftijden. Ik ga me verdiepen in CM want dat is de gezamenlijke noemer… Ik wens je een goede start van dit jaar waar CM m.i. HET antwoord is op de veranderingen door weer meer ervaring met grootschalige strategie. Groet, drs Edo van Dishoeck, tekst/ontwerp